只希望看blog的你,可以顺便按一下广告!

Wednesday, December 23, 2009

happy days...

yup,today is a happy days,why?
because i receive another christmas gift from friend..DOH..
thanks a lot..i appreciate it!!
doh gives christmas gift to 3 of us,
me,ian and ah mok..
haha~~~
yeah..our gift!!


this is my gift..^^ *sweet*


yaya~when we open our gift..hei hei hei..
these are our gift!!


actually i receive a small bag which is orange colour one in picture,
and ian receive a stocking??haha~
i really dun know why doh gives this gift to ian??
hahahaha~but i hope ian will like this and wont angry wif me lah!!


过后呢?
我们三人就去妈妈档继续我们的故事,
聊了很多事情,我想也对彼此有个更深入的了解,
还蛮希望这样谈天的,讲话真的可以不用顾及这么多,
要说什么都可以,就算伤害了,
彼此也知道,这是效果,
如果严重的话,朋友之间还会互相提醒,
我就是需要这样的朋友,
因为我是直肠子的人,常常会说错话,伤到人,
需要像ah mok这样的人提醒我,真的很谢谢你!
ian不是做不到,只是当他要讲我的时候,
立刻会被我骂或是被我镇住,哈哈~
总之,聊了一整个晚上,是开心的。

ah mok,如果可以,
还真的很想和你变成亲戚呢!
加油吧!我们...

明天过后,我就要去到下一站了,KL,
要去见我的男人了,好棒!
^^
期待着...

0 comments:

By :
Free Blog Templates